Kundens Specifika Problem?* Beskriv vilka specifika problem som din kund har.
Radbryt om du vill ange flera och beskriv problemet specifikt. Ju mer specifik du kan beskriva problemet ju tydligare påvisar du att du förstått kundens problem. Är du för vag och generell kommer du framstå som otydlig.
Ett tips är att du frågar några befintliga eller tilltänkta kunder kring denna frågan. Kanske känner du någon som är i målgruppen som du kan ringa och fråga.
Kundens Specifika Önskningar?* Beskriv vilka specifika önskningar som din kund har, dvs hur slulle kunden vilja att det var istället, alltså istället för att ha det/de problem som du definierat ovan.
Ett tips är att du frågar några tilltänkta kunder kring denna frågan. Kanske känner du någon som är i målgruppen som du kan ringa och fråga.
Kundens Tvivel?* Beskriv vilka tvivel som din kund har som gör att kunden inte redan löst problemet
Ett tips är att du frågar några tilltänkta kunder kring denna frågan. Kanske känner du någon som är i målgruppen som du kan ringa och fråga.
Insikter och lärdomar?* Beskriv vilka insikter och lärdomar du fått genom att definiera din kund med hjälp av detta formulär
Vad är du mest sugen på att göra nu?* Beskriv vad du skall göra nu baserat på de insikter och lärdomar du fått genom att tydligt definiera din kund och dess problem, krav, behov, förväntningar och önskningar mm